زندگی من

خاطرات و روزانه های زندگی من

زندگی من

خاطرات و روزانه های زندگی من

کدو سبز

دختر ما کدو سبز دوست ندارد.نیم وجبی 9 ماهه از الآن برای ما ادا اصول می آید.پدرش که کلا جانش به جان کلوچه بسته است امشب بعد از اینکه مشاهده کرد دخترش با چه اشتیاقی سوپ فاقد کدوسبز را خورد(سه چهار روزی است درست سوپ نمیخورد و برای هر قاشق کلی حرکات آکروباتیک میزدیم تا دهان مبارک باز شود.) خیلی ریللللللکس اظهار کرد:"خب اصلا بهش نده،من بادمجون نخوردم الآن هم زنده ام."حالا عدم تناول بادمجان توسط شوهر گرامی به واسطه آلرژی است و نه به این دلیل که از مزه خوشش نمی آید.الآن ما در کشاکش این سوال هستیم که آیا کدوسبز بدهیم به جوجه و سیستم سختگیر برداریم؟چیزی در مایه های "هر چیزی گذاشتن جلوت میخوری صدات درنمیاد."یا فعلا یکی دو هفته ای بیخیال کدو شویم و بعد از یک هفته کدو را به روش طبخ دیگری بدهیم؟جوجه هشت تیر ده ماهه میشود.کمی هم درگیریم که آیا اگر کمی نمک به غذایش بزنیم اشتباه بزرگی است؟

پی نوشت:فردا شنبه است...آه ای زندگی.

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 16:13 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من هم بادمجون نمیخورم چون طعمشو دوست ندارم

سلام
بابای دخمل ما داخل دهنش دونه میزنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.